Framtidens nostalgi

Ska göra en bok med bilder och skriva särskillda saker i den, en sån som jag ska hitta när jag blir medelålders. Då ska jag börja gråta för alla minnen men att jag just kommit in i klimakteriet och är psykisktinstabil påverkar också och gör gråtkalaset extra extremt. Jag ska visa boken för mina barn, dom ska mobba mig för mina kläder och skratta. Jag ska le och torka mina tårar. Boken åker ned i lådan igen och hittar den gör jag när jag är så gammal att jag är döende. Jag får en flashback av hela mitt liv, trots att jag lider av svår demens. Jag får en känsla av lugn och känner mig redo för att lämna det här livet.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Låter helt underbart. Skriv den boken!

2010-03-11 @ 20:31:37
Postat av: Mikael Landén

var tvungen att googla mitt artistnamn. gillar detta inlägget skarpt

2010-10-21 @ 19:29:54
URL: http://framtidensnostalgi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0