Kiboko

Varför måste alla insistera på att blogga om samma saker? Det finns säkert miljonersbiljorners saker att blogga om mer än: min vardag, vännerna, mode och twilight. Låt de vara snälla, hela världen är redan infekterad av mode och twilight så att det räcker. Vardag och vänner är okej, för det kan se så olika ut.

Hela världen blivit konverterade till vampyrdyrkare. Hallå? Vampyrer är farliga, dom dricker ditt blod tills du dör. Jag ser inte mycket fint i det. Jag dyrkar vampyrer lika mycket som jag dyrkar flodhästar. Och jag är rädd för flodhästar. Hade säkert tyckt filmen och boken varit okej bra om det inte hade varit för den enorma överdos som vi folk reagerat på olika sätt av. Extrema känslor av gillade och ogillande. Världen är en konstig plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0