Find the gap

Nu är det bättre att fortsätta vara vaken ett bra tag till, för att satsa på den övertrötta känslan imorgon istället för den vanliga tröttatråkigatärda känslan. Det är party mittemot och dom spelar dålig och ful musik, det är jävligt lyhört och jag lyssnar just nu på vidomsord av en viss person som förklarar hur han "inte vill ha ett förhållande just nu" och föreläser för hans beundrarbrudar om hur man ska "tänka med hjärtat men även med hjärnan". Jag älskar att det är lyhört, nu vill pojken "se världen också". Allt är så djupt och vackert... eller vänta? Nae, det var lame såå vare ja.

Konversationen är över, nu får en film hålla mina ögon öppna och mina öron isolerade från denna ickeminsmakigamusik.

God natt världen och god natt cool_booi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0