Genom fyra landskap

En liten grej bara! Vi far till sundsvall istället för klubben. Imorgon. Kl. 7. Morgon. Varför är jag så störd i skallen? Varför är jag inte som en lite mer som en usual tonåring? Saker hade varit mindre komplicerade



(Vi ska för fan cykla till Sundsvall!!!! Jag förväntar mig chockade och imponerade reaktioner från allt och alla, annars är ju det hela förgäves. Nästan)

Bicycle bicycle bicycle
I want to ride my bicycle bicycle bicycle
I want to ride my bicycle
I want to ride my bike
I want to ride my bicycle
I want to ride it where I like

QUEEN ÄR SÅ FÖRSTÅENDE

Kommentarer
Postat av: Frida lindfors

Jävlarns vilken håring ;) ser ut som ni får dra några omvägar för att ta er ner?:D LYCKA TILL HÖR AV DIG OFTA OM VARS NI ÄR Å HUR DE GÅR! MÅÅÅ VÄDERGUDARNA VARA PÅ ER SIDA!

2010-06-27 @ 21:21:03
Postat av: anja

Wow Linis, hörde att det går snabbt för er :D

Saknar dig, och tackar så mycket för gratulationen på dagen :D



Skriv till mig då du kommer hem är du söt <3

2010-07-07 @ 22:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0