Och jobbet är slut nu

Sjukt mycket att göra fram tills veckan innan skolan börjar. Så denna sommar kommer inte vara uppdateringarnas sommar. Känns hemskt att svika min enorma läsarskara(igår hade jag en besökare... det är nog det mest skrattretande jag varit med om i mitt 16.6 åriga liv). Den tid som är kvar av denna vecka går till midsommar firning och packning till cykelturen som tar vid måndag och varar till vecka 27 så Kanot SM veckan börjar. Efter det väntar två veckors jobb på Junkön och en värmlandstrip. HEJA FULLBOKADE LOV!

Vi ses när skolan börjar och kanske någongång innan. Nu ska jag på pizzakväll, får förhoppningsvis se en skymt av mina vänner lite senare också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0