Scream and crawl

Ser trippelt. Men är ÄNTLIGEN klar med svenskahelvetet. Just nu känns det som det blev bra, men den känslan lär inte vara kvar imorgon då mina hjärnhalvor förhoppnings trillat tillbaka på rätt plats.

Nu när den västa panikstressen lagt sig för dagen så kan jag tala om att jag har varit med om en äkta skräckupplevelse idag - DANS. Jag har dansat, nä dumt sagt, jag har stått och vinglat runt och rört min kropp i stela osamanhängade konstiga rörelser. Men det var Rock 'n' Roll tema på Inpuls så vi kände att vi hörde hemma där. Ha! Stösta misstaget i hela mitt långakortalilla liv. 60 minuters förnedring. Det kändes som 60 decenier. Jag ville dö. Hela tiden. Måste lägga in mig själv på klinik för de här såren läcker inte i första taget. Nej nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0